svenska | english

Provboken är på väg!

Kontakten med mitt tryckeri har varit suverän och idag kom ett för mig fantastiskt e-postmeddelande. Min provbok är på väg. Det är den utan tvekan dyraste bok jag någonsin köpt och det känns så udda att jag betalar så mycket pengar för en bok som jag både skrivit och formgivit. Men det är en billig försäkring. Skulle någonting ha gått fel så är det bara en bok och jag kan rätta till de eventuella felen innan jag får hundratals böcker med fel. Nu betvivlar jag att något verkligen skulle gå fel, men det är verkligen inte värt att chansa. Det är en helt overklig känsla att veta att någon nu har hållit i min bok. Tittat på den och bläddrat i den. Någonstans i Sverige befinner den sig och förväntas ankomma till mig i början av nästa vecka. Då skall den kontrolleras noggrant och sedan godkännas innan de övriga trycks och skickas till mig.

← Till nyheter

Vi använder en liten lagring för att komma ihåg ditt språkval. Okej