Grunder till E-bok
Manuset är klart. Boken är faktiskt ju till och med tryckt. Så nu finns det egentligen ingen återvändo för E-boken.
Det är lite för lätt att göra ändringar i sin bok. Det finns alltid någon liten del av boken som kan bli lite bättre. Men nu när boken faktiskt är klar så kan jag slutföra e-boken också. Jag vill ju så klart att de ska vara exakt samma historia, så allt som återstår med e-boken nu är själva skapandet av den.
Det är verkligen inte så svårt som man skulle kunna tro. Det finns gott om program som kan exportera rätt typ av filer. Det lite luriga är vilken typ man ska välja och sedan formatera allt så att det ser fint ut i alla de olika typerna av e-boksläsare som finns.
Det ser bra ut i min, men jag ska testa några fler innan jag försöker börja sälja den.

