Första boken såld!
Planen är att ha en liten fest, ett releaseparty, inom kort. Vi har planerat lite speciellt fika och lite annat, som får vara en överraskning tills vidare.
Men vi kände att vi gärna ville göra en liten generalrepetition innan vi bokar en lokal och bjuder in en massa vänner och bekanta. Så vi hade en liten smygfest för Amandas närmaste och jag fick sälja mina allra första bok. Och inte nog med det, jag fick även signera den, vilket var väldigt kul måste jag erkänna.
Nu hoppas jag att allt runt omkring lugnar ner sig så att vi verkligen kan hålla den här festen som jag drömmer om.

